  • Data: 2009-01-29 10:37:26
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 23:42:27 +0100, Cavallino napisał(a):

    > 50 metrów z tyłu i to na chodniku?
    > No gdyby kierowcę interesowały takie miejsca ZAMIAST obserwacji drogi przed
    > sobą, to nie chciałbym się znaleźć nim na jednej drodze.

    Jak rozumiem przy zmianie pasa ruchu też powinno nas interesować wyłącznie
    to co przed nami? Podobnie na przejeżdzie kolejowym, przy cofaniu itd.?
    Nigdzie nie mówiłem, że kierowca ma widzieć *wyłącznie* to co za nim (przy
    takim manewrze jak opisany to nawet nie z tyłu a obok). Ma być zorientowany
    adekwatnie do sytuacji. Dlatego na przejściu dla pieszych powinien
    obserwować nie tylko co jest na wprost ale i co się dzieje w otoczeniu
    przejścia.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik