  • Data: 2009-01-29 10:50:01
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:17ff4h3z3x2qr$.1o9mnla6xp8m.dlg@40tude.net...

    > Jak rozumiem przy zmianie pasa ruchu też powinno nas interesować wyłącznie
    > to co przed nami?

    Ależ skąd, powinniśmy popatrzeć co jest na łące obok, w oddali na górze, kto
    się w pobliskim jeziorze kąpie i czy ktoś z tego jeziora na nartach wodnych
    nam na drogę nie wyjedzie.
    Tyle że w tym momencie brakuje nam czasu żeby popatrzeć co się na drodze
    dzieje.

    >Podobnie na przejeżdzie kolejowym, przy cofaniu itd.?
    > Nigdzie nie mówiłem, że kierowca ma widzieć *wyłącznie* to co za nim

    A Ty jechałeś kiedyś samochodem, czy tylko sobie tak z nudów trzeszczysz?