  • Data: 2005-02-15 08:57:16
    Temat: Re: PN - lektura obowiązkowa?
    Od: "Pressto" <e- pressto@chello.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Jarzebski" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:cuqoas$7sp$1@news.onet.pl...
    > Śledzę te sprawy bardziej pod katem dostępu do informacji publicznej,
    > niż obowiązku stosowania (bo tu zgadzam się, częściowo, ze
    > zdroworozsądkowym priorytetem).
    > Wokół normalizacji nie widać ładu prawnego i co najsmutniejsze, PKN nie
    > wydaje się być takim ładem zainteresowany.

    W zakresie dostępu do informacji publicznej polecam lekturę:
    http://www.brpo.gov.pl/index.php?poz=30&id=1071402&p
    =5
    Jak mnie pamięć nie myli to chyba jednak ROP przegrał przed sądem:
    http://www.pkn.com.pl/NEWS/WyrokNSA.pdf
    i ten wyrok jest prawomocny.
    A co do ładu prawnego to sam widzisz jaki on jest
    i chyba inny nie będzie, a żal ...

    --
    pozdrawiam
    Pressto