  • Data: 2003-03-07 13:15:35
    Temat: Re: PKP - próba wyłudzenia?
    Od: "Marq" <M...@P...Fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@s...art.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.b6h5n3.250.czarek@Czarek.Gorzenski...
    > 07 mar 2003 o 11:59 GMT
    > KK
    >
    > Mylisz się. Przesłać musi do prokuratora lub Policij, wystawcę dokumentu
    > jedynie się informuje o zaistaniłym fakcie. Art. 33a, punkt (ustęp?) 4c,
    > Ustawa Prawo Przewozowe.

    Wg kanara do dziekanatu mają odesłać moją legitymacje na pokwitowaniu mam w
    powodzie zatrzymacia wpisane " Nieprawidłowo wystawiona P........." - tyle
    ze tego ostatniego wyrazu nie jestem wstanie rozczytac
    coś ala Prolongete czy coś takiego.

    Tu jest Art33a, 4c
    4. Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona ma prawo:
    c) w razie uzasadnionego podejrzenia, że dokument przewozu albo dokument
    uprawniający do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego jest podrobiony lub
    przerobiony - zatrzymać dokument za pokwitowaniem i przesłać go do
    wystawcy."

    tyle ze co moge zrobic kanarowi lub pkp jak sie pomylił a wiem że tak jest
    bo mi ją dziekanat podbijał w niedziele i odbierając ją słyszałem że jest
    ważna do pażdziernika 2003. Chyba ze mają racje co do tych ciągłości
    pieczątek ale to już nie mój błąd bo ja jej nie wystawiam.

    > Tia, akurat, lepiej zna przepisy. Sam ze swoich doświadczeń pamiętam kilka
    > sytuacji, że żebym coś załatwił na kolei musiałem wyjąć SRJP i palcem
    > pokazać konduktorowi przepis którego on nie znał. :/

    Też mi sie wydawało że nie znał przepisów ale ja ich też nie znałem :(

    Pozdrawiam
    Marek