  • Data: 2010-06-20 11:32:32
    Temat: Re: PIT dla zakładu?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1mumlb36wf7ou$.12yxk3ai6hvyf.dlg@40tude.net poreba
    <d...@p...pl> pisze:

    > A jak w Regulaminie ZFŚS wyraźnie wpiszą: kopia deklaracji podatkowej
    > /.../ złożonej w US?
    To żądać podania podstawy prawnej takiego żądania.
    I nie dać się zbyć byle czym.
    ZFŚS nie jest tworem niekontrolowalnym. Można na jego działanie złożyć
    zażalenie, spowodować kontrolę (np. PIPy). W końcu jego kasa to odpis z
    wynagrodzeń pracowniczych.

    > Mogą ale np. nie chcą.
    To daj im na siłę. :)))

    > Nie wiem, wiem że wystawia bezproblemowo.
    E!? Każdy? Bo jak znam urzędasów to jeden gada i robi jedno, a drugi
    trzecie.

    --
    Jotte