  • Data: 2004-06-03 17:08:14
    Temat: Re: PILNE niestety - spoźnienie z odpowiedzią na pozew
    Od: "focus" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czerpak" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0b00.00000c57.40bf5732@newsgate.onet.pl...
    > Witam :)
    >
    > Dostałem pozew o zapałatę długów.
    > Niestety z powodów zupełnie losowych
    > spóźniłem się z 14 dniowym terminem złożenia
    > zastrzeżeń. Własciwie minął dwa dni temu.
    > Dzis - na dodatek - dowiedziałem się,
    > że sprawa mogłabybyć do wygrania.
    >
    > Niestety wiem, też, że te losowe sprawy
    > nie znajdą poparcia w sądzię - muszę kombinować.
    >
    > Czy jest jakiś sposób aby złożyć te zastrzeżenia??

    Istnieje w prawie cos takiego jak przywrocenie terminu, jesli uchybiles
    tylko dwa dni, zloz podanie o to, zapytaj jakiegokolwiek prawnika jak to
    dobrze zrobic. w podaniu opisz powody z jakich uchybiles termin. mozesz
    wymyslic dobra bajeczke byle wiarygodna.
    mialem podobny przypadek, i bez problemu mi sie to udalo.

    Pozdrawiam
    focus