  • Data: 2006-02-13 23:57:00
    Temat: Re: P2P
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    macteanimo wrote:

    [ciach]

    > Nie , mysle ze mozna napisac oficjalne pismo do stoartu, a oni odpowiedza,
    > szczegolnie ze za zgode na rozpowszechnianie beda miec kase.

    Przepraszam bardzo, ale jak mam im na piśmie zapisać utwór? Zapisu
    notowego nie znam, zresztą ten też nie będzie jednoznaczny.

    Poza tym ile mam czekać?

    [ciach]

    > No tak, ale to caly czas na osobie, ktora ma rozpowszechniac ciazy obowiazek
    > uzyskania zezwoleina lub informacji, ze takiego zezwolenia nie potrzeba.

    A podstawa prawna?

    [ciach]

    > No tak, zgadzam sie , ze jest to paradoks tej sytuacji i jakas luka w prawie, na
    > temat ktorej nikt niemal z uczonych sie nie wypowiada i zyjemy w nieswiadomosci

    Uczonych... ROTFL

    > jak to jest naprawde.

    Ergo: piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia ;-P

    [ciach]

    > Korzysc to zwiekszenie aktywow lub zmniejszenie pasywow. Kopiujac program wart
    > 400 zl nie placisz za niego nic, choc wart jest 400 zlotych-zatem zwiekszaja sie
    > twoje aktywa o te 400 złotych.

    Bzdura. Przyklejona do ściany płytka z WinXP nikomu nie zwiększa aktywów
    o wartość rynkową swojej treści.

    W życiu nie wykażesz, że ktoś odniósł dodatkową korzyść z tytułu treści
    zarejetrowanej na takiej płytce.

    > Nawet nie wiem co to iso, wiec sie nie wypowiadam.

    To jak możesz wypowiadać się w sprawie, w której brak Ci nawet tak
    podstawowej wiedzy, hmm?