  • Data: 2005-08-14 17:20:40
    Temat: Re: P2P
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/pdf_
    files/stdwar/pma500064011_web.pdf
    > Starczy?

    nie starczy pisalem o jezyku polskim, i w takim wlasnei jezyku oczekuje

    > doc zasu kiedy nie ogranicza prawa konsumenta do wyboru. Toshiba sprzedaje
    > hardware a nie software.

    nie ogranicza, zjakim oprogramowanie je sprrzedaje to jest jego, tylko i
    wylacznie jego sprawa.

    > do kiedy nie blokuje _celowo_ linuxa.

    na czym ta blokada ma polegac?

    > http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/pdf_
    files/stdwar/pma500064011_web.pdf

    zrodlo w jezyku polskim,

    > wiesz co znaczy wyraz "pomowienie"?

    wiem co znaczy dokladnie to co ty robisz w stosunku do przedsiebiorcoiw, a
    Ty jestes zawistny wiec z moje jstrony
    pomowienia zadnego nie ma.

    > oraz zaprojektowana do _blokowania_ linuxa.

    udodownij

    > testowal, testowal. Musial zreszta skoro wiedzial jak zablokowac dostpe do
    > linuxa.

    na czym polega ta blokada?

    > tylko co do tego ma uzywanie linuxa tylko z CD i bez instalacji?

    to ze czlowiek w sklepie nie bedzie ryzykowal uruchamianiem systemu
    operacjego z plyty ktore moze
    nawet uszkodzic sprzet jezeli nie jest dodstosowany do pracy z takim
    komputerem.

    > Jaka szkode ponosi konsument kiedy jeden producent monopolizuje rynek?
    > Hmm... Niech no pomysle. Daj mi troche czasu :-P

    ftp://sunsite.icm.edu.pl/

    kilkadziesiat dystrybucji do porbania, podownie pytam jaka szkode poosisz?
    W jaki sposob ogranicza tobie dostep do innych systemow?

    > nie ma roznicy pomiedzy drobnym bandyta na rogu ulicy a wielkim bandyta z
    > Redmond.

    mam nadzieje ze dostaniesz pozew od microsoft polska

    > http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/pdf_
    files/stdwar/pma500064011_web.pdf
    > A jalepiej bedzie, kiedy glupku samemu pofatygujesz sie do sklepu z
    > Knoppixem w reku i poprosisz o sprawdzenie przed kupnem.

    w jezyku polskim prosze!,

    > nie. Bo Toshiba blokuje instalacje Linuxa. A naet jezeli mozna by bylo, to
    > jest to utrudnienie zbyt duze dla komfortu konsumenta.

    na czym blokoada polega (konkretnie)

    > Zwlaszcza te dziury pozwalajace NSA na przegladanie cudzego komputera bez
    > nakazu sadowego sa wyjatkowo dobre.

    jezlei tak jest , potrafisz to udowodnic idz na policje, bo to by bylo
    przestepstwo

    Jak rowniez te stemple w Wordze
    > ujawniajace kto konkretnie na ktorym komputerze napisal dokument.

    co zlego widzisz w walce ze zlodziejami ?

    > Knoppix.
    >
    > Wkladasz CD, wlaczas kompa i wio.

    kretyn, nie pisze o instalacji,
    daj Pani Ewie do zaintslaowania chocby gnu gadu ciekawe ja sobie poradzi

    (knoppix si enie nadaje do normalnego uzytkowania)

    > mozesz nazwac siebie tez agentka towarzyska, jezeli Ci wygodniej z tym
    > wyrazem.

    debil

    P.