  • Data: 2011-03-02 20:31:56
    Temat: Re: Otwarty list w skrzynce - czy coś można zrobić??
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-02 20:55, Konop pisze:
    > Witam
    >
    > Dziś wyciągnałem ze skrzynki list (dostarczony przez InPost) - rachunek

    Trafił do innej skrzynki, ktoś otworzył, zobaczył, że nie jego i wrzucił
    do Twojej. Nie trzeba dorabiać teorii spiskowej. Oczywiście, powinni
    staranniej doręczać, możesz im nabluzgać. Przyda się.

    Najlepiej nie dostawać rachunków tf i wyciągów z banku do skrzynki.
    Kiedyś miałem takie "zajęcie", że "przechwytywałem", kopiowałem takie
    rzeczy i starannie zaklejone wkładałem z powrotem. Kopalnia informacji.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.