  • Data: 2011-03-03 16:55:16
    Temat: Re: Otwarty list w skrzynce - czy coś można zrobić??
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź więc nerwosolek albo idź poskarż się do proboszcza.

    Poskarżyłem, mówi, że nikt mu się z tego jeszcze nie spowiadał ;D...

    > Swoją szosą ten cały inpost to (przynajmniej w osobie lokalnej ich
    > doręczycielki, którą chwilowo po wielu skargach zmienili, ale teraz
    > znowu wróciła) bardzo zabawna firma - baba ma tendencję do rzucania
    > przesyłek i robienia awantur (odbiorcom) za kofundujące ją adresy na
    > kopertach. Generalnie sprawia wrażenie, jakby miała pretensje, że
    > zmuszamy ją do pracy ;->

    No mnie też wkurzają i generalnie im nie ufam, ale teraz coraz więcej
    firm nimi wysyła... Kiedyś dostałem rachunek za telefon tak z tydzień po
    terminie płatności. Na szczęście bank go dostał w porę, a korzystam z
    polecenia zapłaty, więc problemów nie było... Z ich listonoszami
    kontaktu nie miałem ;)

    Konop