  • Data: 2011-03-03 09:19:12
    Temat: Re: Otwarty list w skrzynce - czy coś można zrobić??
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konop pisze:
    > Witam
    >
    > Dziś wyciągnałem ze skrzynki list (dostarczony przez InPost) -
    > rachunek telefoniczny dla żony. Zaniosłem do mieszkania, dałem żonie, a
    > ona mi na to, czy go otwierałem. Nie miałem nawet czym i jak :). List w
    > skrzynce leżał otwarty - całkowicie rozcięty na krótszym boku!! Czy coś
    > z takim faktem można zrobić?? Gdzieś zgłosić?

    Zgłosic osobie wysyłającej. Zapewne otwarte przez sąsiada, który
    wyciągnął omyłkowo ze skrzynki, nie patrząc na adresata otworzył, a gdy
    zauważył, że to nie do niego, wrzucił do właściwej skrzynki. Zgłosić
    nadawcy, bo jesli to była pojedyncza pomyłka, to nic nie zmieni, ale
    jeśli jest takich sytuacji więcej ze względu na niewywiązywanie się
    firmy inpost z właściwego roznoszenia poczty, to nadawca zmieni
    pośrednika po prostu, jesli bedzie za dużo skarg.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl