  • Data: 2011-03-03 08:47:39
    Temat: Re: Otwarty list w skrzynce - czy coś można zrobić??
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2011 20:55, Konop pisze:
    > Witam
    >
    > Dziś wyciągnałem ze skrzynki list (dostarczony przez InPost) -
    > rachunek telefoniczny dla żony. Zaniosłem do mieszkania, dałem żonie, a
    > ona mi na to, czy go otwierałem. Nie miałem nawet czym i jak :). List w
    > skrzynce leżał otwarty - całkowicie rozcięty na krótszym boku!! Czy coś
    > z takim faktem można zrobić?? Gdzieś zgłosić? Wiem, udowodnić, że
    > wyciągnałem otwarty i sam go tam wcześniej nie wrzuciłem, się nie da...
    > ale powiem szczerze - nie podoba mi się, że inpost w taki oto sposób

    A skąd wiesz, że inpost? Najprawdopodobniej wrzucili nie do tej skrzynki
    co trzeba.

    Weź więc nerwosolek albo idź poskarż się do proboszcza.

    Swoją szosą ten cały inpost to (przynajmniej w osobie lokalnej ich
    doręczycielki, którą chwilowo po wielu skargach zmienili, ale teraz
    znowu wróciła) bardzo zabawna firma - baba ma tendencję do rzucania
    przesyłek i robienia awantur (odbiorcom) za kofundujące ją adresy na
    kopertach. Generalnie sprawia wrażenie, jakby miała pretensje, że
    zmuszamy ją do pracy ;->