  • Data: 2011-03-02 22:17:17
    Temat: Re: Otwarty list w skrzynce - czy coś można zrobić??
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-02 21:31, Maruda pisze:

    > Trafił do innej skrzynki, ktoś otworzył, zobaczył, że nie jego i wrzucił
    > do Twojej. Nie trzeba dorabiać teorii spiskowej. Oczywiście, powinni
    > staranniej doręczać, możesz im nabluzgać. Przyda się.
    >
    > Najlepiej nie dostawać rachunków tf i wyciągów z banku do skrzynki.
    > Kiedyś miałem takie "zajęcie", że "przechwytywałem", kopiowałem takie
    > rzeczy i starannie zaklejone wkładałem z powrotem. Kopalnia informacji.

    Kiedyś listonosz moje wyciągi bankowe zanosił sąsiadce, a ona mi je
    potem przynosiła (napewno otwierała i przeglądała). Niby taka
    dobroduszna, że do skrzynki nie wrzuciła. Po paru takich razach
    wkurzyłam już się strasznie i zgłosiłam sprawę mafii-poczcie. Wkrótce
    tak się zlożyło, że oddział banku utworzono w mojej pracy (dla wygody
    pracowników) i już sama odbierałam wyciągi. Obecnie korzystam z banku
    online i już pod tym względem mam spokój. Ale jakiś niesmak co do tej
    baby sąsiadli to mam do dziś.

    --
    animka