  • Data: 2011-03-02 19:55:52
    Temat: Otwarty list w skrzynce - czy coś można zrobić??
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dziś wyciągnałem ze skrzynki list (dostarczony przez InPost) - rachunek
    telefoniczny dla żony. Zaniosłem do mieszkania, dałem żonie, a ona mi na
    to, czy go otwierałem. Nie miałem nawet czym i jak :). List w skrzynce
    leżał otwarty - całkowicie rozcięty na krótszym boku!! Czy coś z takim
    faktem można zrobić?? Gdzieś zgłosić? Wiem, udowodnić, że wyciągnałem
    otwarty i sam go tam wcześniej nie wrzuciłem, się nie da... ale powiem
    szczerze - nie podoba mi się, że inpost w taki oto sposób dostał pełne
    dane mojej żony (ma teraz imie, nazwisko, adres, numer telefonu, oraz
    telefony do znajomych :P). I jestem ciekawy, czy można jakoś
    zareagować... teraz, albo w przyszłości (jeśli podobne przypadki się
    powtórzą). Bo może tak kiedyś otworzą ważniejsze, lub bardziej
    wartościowe listy??
    Aha, żeby uciąć spekulacje - list jest otwarty bardzo równo. Nie jest
    poszarpany, pogięty czy coś. Wygląda to praktycznie tak, jakby ktoś
    otwierał go nożem.

    Konop