  • Data: 2011-03-04 16:41:13
    Temat: Re: Otwarty list w skrzynce - czy coś można zrobić??
    Od: "Papu5murf" <d...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Konop" napisał:
    > Dziś wyciągnałem ze skrzynki list (dostarczony przez InPost) - rachunek
    > telefoniczny dla żony. Zaniosłem do mieszkania, dałem żonie, a ona mi na
    > to, czy go otwierałem. Nie miałem nawet czym i jak :). List w skrzynce
    > leżał otwarty - całkowicie rozcięty na krótszym boku!! Czy coś z takim
    > faktem można zrobić?? Gdzieś zgłosić? Wiem, udowodnić, że wyciągnałem
    > otwarty i sam go tam wcześniej nie wrzuciłem, się nie da... ale powiem
    > szczerze - nie podoba mi się, że inpost w taki oto sposób dostał pełne
    > dane mojej żony (ma teraz imie, nazwisko, adres, numer telefonu, oraz
> [...]

    oj robisz chałas jak małe dziecko, dopiero teras sie zorientowałęś że
    szpiegi i ubectfo pocztę czytają?:O)
    prawie każdy sołtys, dozorca, pan domu to kapuś, na poczcie tesz ich sporo
    mają, po prostu raz zachowali się nieprofesjonalnie, śpieszzyło się i
    rozcieli, mógł to zrobić zarówno pjakiś pracownik doręczający listy, albo
    jakiś sąsiad tym się trudniący, miał sporo roboty i nie miał czasu na zabawę
    z otfieraniem na paże i potek klejeniem i suszeniem, zdaj sobie sprawę ze
    jesteś obsetwowany, co z tym zrobisz?:O)