  • Data: 2009-12-24 00:32:54
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek K pisze:

    > cytat:
    > "Łamię PoRD w każdym możliwym miejscu (celem ułatwiania sobie życia)"
    >
    > PoRD nie jest akurat głupio napisane. Głównym celem jest bezpieczeństwo
    > a podrzędnym płynność ruchu. Jeżeli łamie je w każdym możliwym miejscu
    > to jest tak jak napisałem. Myślenie, że nie jest sam przerasta go.

    A celem programu społeczno-ekonomicznego komunistów było szczęście i
    dobrobyt wszystkich ludzi ;)

    Ooo, chciałby zobaczyć, jak jedziesz sobie drogą podporządkowaną, na
    której postawiono światła z czujnikiem w postaci pętli indukcyjnej z
    powodu intensywnego ruchu ciężarówek w dni powszednie.

    Oczywiście jechałbyś na czymś niedużym (motocykl? motorower?) i w
    weekend. Światło czerwone a póki nie podjedzie coś z większą ilością
    metalu - w życiu się nie zmieni. Ty byś oczywiście czekał, nawet jakby
    to miało trwać kilka godzin? Hmmm?