  • Data: 2003-10-29 22:34:21
    Temat: Re: Oszukany w sklepie internetowym
    Od: "Flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:3f9faf35$1@news.home.net.pl...

    > Jeśli masz kartę Visa Classic - to facet zapewne kłamał.
    > Mogłeś się zrobić już wtedy podejrzliwy... Ale jeśli Visa
    > Electron, to to prawda, nie można jej używać za granicą.

    Do momentu kiedy nie sprobujemy to nigdy nie wiadomo czy karte uznaja czy
    nie :)
    Wiele razy kupowalem na elektrona z banku slaskiego w internecie piszac ze
    to Visa ...
    Tylko 2 razy na 15 odrzucilo transakcje ...
    Z karta z LukasBanku srednio juz jest ... tylko 2 transakcje z amazon.uk
    udaly sie ... najlepsze jest to ze pomiedzy tymi transakcjami udanymi byly 2
    nieudane :)
    Dziwnie jest z tymi elektronami