  • Data: 2004-12-28 20:32:14
    Temat: Re: Oswiadczenie zamiast pieniedzy.
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości

    > Mógł byś rozwinąć tę myśl? Czemu moje oświadczenie o podarowaniu Ci
    > odkurzacza miało by być rozpatrywane w kategoriach zakładu?

    A kto powiedział że mi go podarowałeś? Założyliśmy się że jeśli wygram z tobą w
    karty to własność odkurzacza przechodzi na mnie. Będzie to art. 413 paragraf 2
    kc.
    Inaczej byłoby tylko wtedy, gdybyś przed grą sprzedał mi ten odkurzacz, a ja
    postawiłbym pieniądze. Wtedy mógłbyś żądać wydania odkurzacza.

    --
    JOHNSON :)