  • Data: 2004-03-22 08:48:24
    Temat: Re: Ośrodki nauki jazdy
    Od: "radek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to chyba trzebe "nie jakoś" szukać, a może
    > "normalnie"?.
    > Ja wczoraj w "Google" wpisałem:
    > Ośrodek+nauki+jazdy+Warszawa+Bemowo i wypluło
    > mi m. in. to:
    > http://www.prawojazdy.com.pl/files/szkoly/szkoly_wyn
    ik.php?w=9

    > Czy podają tu dane o licencjach nie wiem, ale ośrodki
    > te podają adresy e-mailowe i linki do swoich stron www
    > więc możesz się u źródła wszystkiego dowiedzieć.

    Byłem na tej stronie i wielu innych.

    Chodzi mi o liste z urzędu kóry sprawuje nadzór nad takimi ośrodkami.
    Dowiedziałem się że starostowie wydają uprawnienia do prowadzenia
    takich ośrodków więc może na stronie starosty:) jest taki wykaz?
    Gdzie startosta sprawuje swój urząd w urzedzie dzielnicy ?
    Chodzi mi o to czy jednostka administracyjna taka jak starostwo
    lub sarosta ma strone i ewntualnie pod jakim adresem?