  • Data: 2006-12-15 20:27:29
    Temat: Re: Oprogramowanie - legalnosc
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, tylko Ty mĂłwisz o tym co bill uwaĹźa za dowĂłd legalnoĹ&#65533;ci a ja o tym
    > co jest przestÄ&#65533;pstwem a co nie.
    >
    > pozdrawiam

    Przestępstwem jest uzyskanie programu od osoby nieupoważnionej, czytaj głównie
    skopiowanie na lewo.
    Powtarzam, że MS EULA nie jest licencją w sensie polskiego prawa autorskiego i
    nie należy przytaczać paragrafów tyczących się licencji w jej kontekście. Jest
    to zwykła umowa cywilna między Tobą a MS. I rzeczywiście może być problem z
    rozważeniem kiedy i czy zostaje skutecznie zawarta. Wszystkich jej naruszeń MS
    może dochodzić przed sądem CYWILNYM i policja tym się nie interesuje.

    A.