  • Data: 2006-12-18 07:40:15
    Temat: Re: Oprogramowanie - legalnosc
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Dec 2006 06:26:36 +0100, Maluch napisał(a):

    > W przypadku OEM tak jest /sprawdzałem na stronach MS

    To jest chyba jeszcze bardziej skomplikowane......
    W wypadku MS OEM są *dwie* licencje. Jedna z nich jest umową między MS i
    producentem sprzętu. I rzeczywiście w jej wypadku otwarcie pudełka oznacza
    zgodę na warunki licencji. Druga licencja dla klienta końcowego jest mało
    interesująca. Bo tak naprawdę klient końcowy nie kupuje oprogramowania. On
    kupuje sprzęt z możliwością użytkowania zainstalowanego oprogramowania. A
    w każdym razie MS chciałoby żeby to tak było. Nie podejmę się ocenić, jak
    to ma się do polskiego prawa.