  • Data: 2022-01-27 12:58:45
    Temat: Re: Opóźnienia wypłaty wynagrodzenia za pracę i zleceń
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    n...@o...pl napisał(a):

    > Optują za wersją "średnia z obu wyliczeń". Takie stopniowe oswajanie suwerena.
    > Ja w Ruskim Ładzie muszę teraz pilnować, aby za dużo nie pracować, bo będzie
    > domiar.

    Rządowe powinny wypuścić jakie kalkulatory w postaci softu
    dla księgowych, takie kalkulatory które studenci klepią ucząc się języka.
    Być może kiedyś wpadną na taki pomysł.

    Progi trza zlikwidować i dać płynne przejścia, wtedy kombinowanie się skończy.

    Kalkulatory i jeszcze raz kalkulatory. W cywilizacji już od dawna ludkowie
    upraszczają sobie życie.

    Tylko trza pomyśleć czy kalkulator lepij wypuścić w v.onlajn czy w postaci pliku
    .exe.
    Na ajfona czy też na ajfona&komputra stacjonarnego/laptopa.

    Jak taki księgowy pobierze sobie soft, wtedy nerwów zaoszczędzi, dłużej pożyje:)