  • Data: 2022-01-27 11:57:57
    Temat: Re: Opóźnienia wypłaty wynagrodzenia za pracę i zleceń
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 27 stycznia 2022 o 11:31:10 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Powiem o tym księgowej. Już widzę radość na jej twarzy.

    Komputera nie ma?
    Ja jestem zadowolony z programu księgowego w firmie, dostałem 6% więcej.
    Ale stosując zasadę "zaufania popartego systematyczną kontrolą" muszę przy
    najbliższej okazji poprosić panią księgową o te ładne tabelki (za zeszły rok i za
    styczeń) z rozpiską, ile to mnie pinokio kosztuje, bo jeszcze się okaże, że to 6%
    netto więcej jest od brutto większego np. o 15% - bo się trafiła jakaś niespodziewana
    premia.
    Albo dwa razy naliczyło kwotę wolną...