  • Data: 2003-07-23 07:52:06
    Temat: Re: Opłata za sprawdzenie?
    Od: "Paweł Zaniuk" <a...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hey..
    > tu sie z Toba zgodze, nie spotkalem jeszcze w swoim zyciu serwisu hehe:))
    > naszczescie juz z nich nie korzystam:) aby byl dobry....
    > zawsze sa jacys kretacze i chca wyudzic kase, jezeli kostki ramu masz na
    > gwarancji to kij im w.... :) nie bedziesz placil a jak im malo to masz
    > federacje konsumenta i ich zjedz jak mozesz, ale momento...:) przeciez
    > pamieci mozesz sobie sprawdzic sam.. :)wiec
    > ?
    > pozdrawiam.

    tylko nie kretacze, w moim serwisie rowniez jest pobierana oplata
    manipulacyjna za testy SPRAWNEGO sprzetu
    wiec jesli klient ma urojenia ze jego sprzet jest wadliwy, to dlaczego ja
    mam poswiecac swoja prace???
    czesto sie tak bywa, ze klient przynosi kosc ramu ze jest popsuta, a tak
    naprawde ma walnieta plyte

    pozdrawiam

    atri