  • Data: 2003-07-21 23:06:14
    Temat: Re: Opłata za sprawdzenie?
    Od: "Misio_" <t...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcus075" <0...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bfhk10$qmh$3@news.onet.pl...
    > Witam!
    > Nabyłem ostanio kość RAM'u (128MB) (ostanio: jakieś 10 miechów temu).
    Jakiś
> [...]
    porzyczyłem
    > od kolegi kość 256MB:). Serwisant powiedział mi przy odbieraniu sprzętu,
    że
    > jak będzie kość dobra to płace za sprawdzenie 50zł...!!! pięć dych za
    > stwierdzenie żę kość jest dobra:) Pytanie brzmi: czy mogę tak zrobić?
    > (ustalić opłatę za sprawdzenie sprzętu na gwarancji?) Jest to wg mnie
    > (pomijając to że głuopta) nie dokońca legalne... ale chyba wiedzą co
    robią.
    > Jak narazie nie zanosi się na to, że odbiore kość (mam tą od kolegi:)

    Hey..
    tu sie z Toba zgodze, nie spotkalem jeszcze w swoim zyciu serwisu hehe:))
    naszczescie juz z nich nie korzystam:) aby byl dobry....
    zawsze sa jacys kretacze i chca wyudzic kase, jezeli kostki ramu masz na
    gwarancji to kij im w.... :) nie bedziesz placil a jak im malo to masz
    federacje konsumenta i ich zjedz jak mozesz, ale momento...:) przeciez
    pamieci mozesz sobie sprawdzic sam.. :)wiec
    ?
    pozdrawiam.