  • Data: 2008-08-27 11:11:39
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem (bez ślubu)
    Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@e...pl pisze:

    > Jeszcze nic nie place, to jest swieza sprawa ... Nie wiem co mam
    > robic, do kogo sie udac , itp ?
    Problemem jest to ze w PL zawsze matka ma przewage w takich sprawach
    (95% sedziow przyzna opieke matce). Jedyne co mozesz wywalczyc w sadzie
    to widzenia, zabieranie dziecka na wakacje na jakis czas itd - nigdy nie
    wywalczysz opieki 50/50%. No chyba ze matka bedzie chora psychicznie lub
    bedzie bila dziecko itp (ale to i tak predzej opieke dostanie babcia niz
    ojciec).

    Nalezy sie starac sie jak najwiecej zalatwic po dobroci, bo w sadzie
    masz marne szanse aby cos zyskac - raczej stracisz, bo matka bedzie
    utrudniala ci widzenia na kazdym kroku.

    Pamietaj tez o dobru dziecka.

    --
    Regards,