  • Data: 2008-02-09 22:07:08
    Temat: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ja zarabiam grosze a producent kupę kasy.

    Nikt nie zabrania Tobie zarabiać kupy kasy. Podnieś zwyczajnie cenę,
    bedziesz zarabiał wtedy na 1szt wiecej. Proste?

    Inni handlujacy tym samym towarem co Ty ponoszą takie samo ryzyko
    gospodarcze. Każdy samodzielnie ustala to ryzyko i przenosi je na cenę.
    Ryzykanci nie biorą wogóle ryzyka reklamacji pod uwagę i dają niższą cenę.
    Inni biorą to ryzyko pod uwagę i dają wyższą. Ale w przypadku problemów z
    częścią jakiegoś towaru ryzykant jest niemal od razu w plecy (nawet jak może
    oddać/wymienic u dostawcy/producenta to trzeba policzyć koszty tej wymiany,
    straconego czasu, utraty wiarygodnosci w oczach klientów), a ten
    ostrożniejszy ma szansę wyjść na "0".