  • Data: 2016-02-18 19:52:37
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-02-16 o 19:34, Stokrotka pisze:

    > Znaczy jak umundurowany bandyta będzie łomotała do dżwi
    > to mam mu gżecznie otwierać?

    Możesz otwierać niegrzecznie, ale jak nie otworzysz, to je wywali.

    > G....Ó...W...N....O.
    > Tak ty piszesz.
    > A to nie prawda. Musi być nakaz prokuratury.

    Nie musi.

    > A twoje pisanie skargi gdy policjant w asysyście komornika zarekwiruje
    > nie ten ciagnik jest więcej niż śmieszne.
    > Jest zwykłą prowakacją tajniaka, jak sam napisałeś fotagrafującego
    > demonstracje lat 80 .

    Chodziłem tam jako nastolatek. Za młody jestem, by w tamtych czasach
    pracować. Ale widziałem to z bliska.

    Ty natomiast po prostu założyłaś sobie, że nie będziesz z nikim
    rozmawiać, zamknęłaś we własnym świecie i nie potrafisz pojąć, że za
    ścianą żyją normalni ludzie.