  • Data: 2006-01-03 15:53:03
    Temat: Re: Ojciec i dziecko.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@n...googlemailu> napisal(a):
    > Do autora watku: IMHO, jesli nie ma wojny, najlepiej jest dogadac sie z
    > druga osoba i "podzielic" miedzy siebie dziecko. Sa rozne wersje - znajoma
    > ma tak, ze syn mieszka 2 miesiace u niej, 2 miesiace u ojca. Miasto to samo,
    > wiec szkoly dziecko nie musi zmieniac.

    Przerażające. Dziecko żyje na walizkach. Nie ma swojego pokoju, swoich
    mebli, łóżka. Rytmu dnia, który jest w każdym domu. Bardzo mi żal tego
    dziecka, to jak życie w hotelu. Tak akurat kiedy się do jednego
    mieszkania przyzwyczai, to bęc i musi się odzwyczaić i przyzwyczaić do
    drugiego. To jest triumf samolubstwa rodziców nad dobrem dziecka. Każde
    musi się zaspokoić posiadaniem dziecka i mają w nosie to, że ono żyje w
    ciągłej podróży.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl