  • Data: 2006-01-05 00:31:50
    Temat: Re: Ojciec i dziecko.
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wk napisał(a):

    > Moim zdaniem nic nie da, że powiem, że nie chcę rozwodu. Dlatego, że żona

    niech twoja polowka nie mysli sobie, ze jak powie w sadzie "juz go nie
    kocham" to sad od razu da rozwod. celem dzialania sadu rodzinnego
    (przynajmniej w teorii) jest doprowadzenie do pojednania stron i
    utrzymania rodziny w calosci - jesli nie ma ewidentnych przeslanek
    ustania zwiazku (zdrady, pijanstwo, przemoc itp) sad bedzie optowal za
    tym aby zwiazek trwal nadal (po to sa sprawy pojednawcze), a to ze ci
    sie wydaje ze beda klotnie z tego powodu - zbyt wczesnie rozsadzac.

    po drugie zastanow sie bardzo dokladnie na czym bardziej ci zalezy - na
    tym zeby zona "nie miala z twojego powodu przykrosci" bo nie bedziesz
    jej chcial dac rozwodu czy bardziej zalezy ci (i jestes do tego
    przekonany) aby moc na codzien wychowywac WLASNE dziecko. jesli tak, to
    przestan sie liczyc z (byłą) zona i rob wszystko aby wykazac sadowi, ze
    jestes gwarantem odpowiedzniego wychowania dla dziecka i zapewnienia mu
    wszelkich pozytywnych warunkow wychowawczych.

    przeszlo 10 lat temu bylem w podobnej sytuacji i swoja postawa i
    determinacja osiagnalem cel (takze kosztem wielu wyrzeczen) i opieke nad
    dwiema corkami (po 8 latach procesu), chociaz ostatecznie losy potoczyly
    sie troche inaczej.

    ma racje przedmowca radzac ci abys stal na stanowisku, ze nie chcesz
    rozwodu dla dobra dziecka i rodziny... w ostatecznosci zawsze mozesz
    zmienic zdanie. ale od samego poczatku wystepuj z wnioskiem o ustalenie
    (chociazby na czas trwania procesu) miejsca pobytu malego - przy tobie
    (odpowiednio to argumentujac)