  • Data: 2006-01-04 07:24:42
    Temat: Re: Ojciec i dziecko.
    Od: "wk" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem powinieneś powiedzieć sądowi, że nie chcesz rozwodu,
    > ponieważ wiesz, że to będzie tragedia dla Waszego dziecka i że chcesz
    > nadal temu dziecku zapewniać rodzinny dom. To nie to samo, co jakieś
    > wojny i nic nie warte straszenia w stylu "nie dam Ci rozwodu".
    > A po takim oświadczeniu sąd może spojrzeć na Ciebie inaczej i Twoją
    > prośbę o zostawienie dziecka z Tobą potraktować z większym zrozumieniem.

    Moim zdaniem nic nie da, że powiem, że nie chcę rozwodu. Dlatego, że żona
    twierdzi, że mnie nie kocha i ją rozumiem, jak ma sie męczyć do końca życia?
    Wszelkie flustracje będą przelewane na dziecko. Chcę tego uniknąć.
    Ona nie jest w stanie tak żyć. Musi kochać "jak w dzień ślubu". Generalnie to
    co piszę to na grupę psychologia, ale ja naprawdę nie potrafię dociec
    dlaczego tak się stało co się stało. Miałem parę słabszych chwil, nigdy jej
    nie zdradziłem, nigdy nie zaniedbałem itp. wydawało mi się zę jest OK, ale to
    widać za mało.