  • Data: 2015-09-03 15:48:28
    Temat: Re: Ogromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    >A jest jakiś zakaz?
    >Oświadczę, że przekazałem w gotówce i US może mi naskoczyć po za
    >sprawdzeniem czy PCC został zapłacony.
    >Skąd miałem gotówkę? Jak US chce to wiedzieć to proszę o oficjalne
    >wszczęscie postepowania wobec mnie. Jak za kilkanaście miesiecy sie
    >US upora z papierkologią, żeby wszcząć postępowanie to się dowie, że

    Oj ... w trybie kontroli to chyba pare dni, albo i pare godzin.

    >pożyczyłem gotówkę od cioci z Ameryki.

    A nie podlozysz sie ?
    Bo to i PCC, i transakcja zagraniczna i walutowa, i wymiana waluty ...
    choc w sumie ciocia mogla i walizka PLN dysponowac..

    Poza tym - chyba lekcewazysz US za bardzo.
    Stwierdza dochody, napisza, ze nieujawnione, komornika przysla - a
    potem to Ty bedziesz przez lata wyjasnial ze wszystko legalnie.

    J.