  • Data: 2008-01-21 00:01:33
    Temat: Re: Ogólnodostępność prac naukowych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.01.2008 Piotr Kubiak <p...@m...liamg> napisał/a:
    > Oczywiście badacz robi to zdjęcie tak, aby było przejawem jego
    > działalności twórczej o indywidualnym charakterze.

    No popatrz, a przed chwilą była to "bzdura".

    > No i gdzie tu indywidualizm?

    Widziałeś kiedyś jakiś?

    > Nie rozśmieszaj mnie. Mówimy o wynikach badań, nie o kolorkach wykresu

    Tu Ci umknęło: "nieco bardziej złożone opracowanie wyników".

    > w swoim biznesie. W naprawdę najgorszym przypadku przyjdzie mi po prostu
    > badania powtórzyć.

    I co z tego, że możesz je powtórzyć? Co to ma do rzeczy? Możesz też zrobić
    100 pompek i na pewno wszyscy będę pod równie wielkim wrażeniem. Mówimy
    czy można korzystac czy nie.

    --
    Marcin