  • Data: 2007-01-25 21:48:34
    Temat: Re: Odzskodowanie za źle transportowną paczkę
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    akanid wrote:

    > pszepraszam bardzo ale czy wiesz jak sie transportuje lodowki i

    Wiem. Wiem też, jak się pisze słowo "przepraszam". Ty najwyraźniej nie.

    > zamrazarki? zreszta nie tylko nawet niektore maszyny. tym bardziej jak
    > na opakowaniu sa stosowne oznakowania co wynika z tresci postu.

    Nieistotne.

    Odszkodowanie - to może zbyt trudne dla ciebie słowo, ale oznacza
    "naprawienie szkód". Za samo przewożenie w niewłaściwej pozycji
    oczywiście odszkodowania być nie może. Dopiero jakby przesyłane
    urządzenie doznało jakichś uszkodzeń podczas transportu, to owszem.