  • Data: 2007-01-26 15:35:43
    Temat: Re: Odzskodowanie za źle transportowną paczkę
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Dla twojej informacji - w agregatach chłodzących czynnikiem roboczym
    > jest skroplony gaz. Nie mógł się "wylać".

    to co mu sie wylalo? pszeciez napisal o tym ze sie wylalo. skoro to nie
    byl plyn czy gaz chłodniczy to co? wiem ze to rownie dobrze mogla byc
    beczka piwa wlozona nieopatrznie do lodowki czy inny kwiatek ale ja sie
    opieram o to co napisal pytajacy.

    > Ale pomijając taki detal - jeśli przesyłka została uszkodzona podczas
    > transportu, to odszkodowania należy domagać się właśnie na podstawie
    > tego, że została uszkodzona, a nie na podstawie tego, że była przewożona
    > inną stroną do góry, niż życzył sobie tego klient.

    uszkodzona mogla zostac z powodu transportu w złej pozycji. w koncu po
    cos sa te oznaczenia jak transportowac i w koncu po cos kaza
    transportowac takie cuda w pionie. ale zgadzam sie co do tego ze nalezy
    domagac sie odszkodowania ze wzgledu na samo uszkodzenie. dobrze ze ma
    papier na to ze przyjechala w zlej pozycji. bedzie jakis papier jakby
    producent czy sprzedawca chcieli na niego wine zwalic.

    --
    Koniec Modlitwy. Amen.
    Pozdrawiam