eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdwołanie od mandatu za brak (przy sobie) biletu PKPRe: Odwołanie od mandatu za brak (przy sobie) biletu PKP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pawel " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie od mandatu za brak (przy sobie) biletu PKP
    Date: Mon, 10 Dec 2007 09:14:26 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <fjj01i$kp8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fjhu4s$pup$1@inews.gazeta.pl> <475c7ea9$1@news.home.net.pl>
    <fjive0$dj1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip150-84.crowley.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1197278066 21288 172.20.26.236 (10 Dec 2007 09:14:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Dec 2007 09:14:26 +0000 (UTC)
    X-User: pawel1940
    X-Forwarded-For: 172.20.6.61
    X-Remote-IP: host-ip150-84.crowley.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:503046
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    > Wysłane poleconym bez PO. Zatem ew. do wykorzystania opcja reklamacji -
    > jak rozumiem. Tylko, czy uruchomienie tej procedury nie spowoduje
    > automatycznego powiadomienia adresata (PKP) o fakcie niedostarczenia listu?
    > Poza tym niezbyt mi się widzi selektywne odbieranie l. poleconych, tak by
    > nie trafić na firmę windykacyjną zajmującą sie tą sprawą (tym bardziej że
    > moje listy odbiera zazwyczaj któryś z domowników, bo mnie po prostu w tzw.
    > h pracy nie ma w domu).
    > A zatem ponawiam pyt. o odwołanie :-)

    Prawo przewozowe definiuje jasny termin odpowiedzi na reklamacje. Jest to o
    ile pamietam 30 dni, ale sprawdz sobie, bo moge byc w bledzie. Po uplynieciu
    tego terminu reklamuj list polecony. Nawet jesli w ten sposob powiadomisz PKP
    to juz za pozno - nie udowodnia Ci, ze otrzymales list zwykly, a brak
    odpowiedzi = pozytywne rozpatrzenie Twojej reklamacji.

    Nie musisz omijac pism od firm windykacyjnych, do czasu oddania sprawy do sadu
    moga Cie jedynie ladnie prosic o wplacenie kwoty. A w sadzie przedstawisz
    sprawe reklamacji (oczywiscie masz jej kopie oraz kopie biletow?).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1