  • Data: 2013-07-03 11:45:07
    Temat: Re: Odrzucenie spadku w imieniu małoletniego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2013 11:30, Liwiusz pisze:

    > Jak się nie da odrzucić, to będzie problem. cbdu.

    Ale ty wpadasz w panikę "bezwzględnie odrzucać już, teraz natychmiast,
    bo inaczej będzie zawsze straszliwa tragedia".

    Ja tylko proponuję, żeby spokojnie rozważyć oba warianty bez robienia
    histerii.

    > I wzajemnie.

    Oho, tym razem klasyk "to ty, a ja!?"

    OK, mogę zejść na twój poziom, zasrana mordo ;->

    [ciach]

    > 101 KRiO.

    A może czytałeś ten artykuł? Gdzie w nim widzisz obowiązek rodziców do
    spłacania długów dziecka z własnych środków?

    [ciach]

    > Na razie 70kPLN, za kilka lat może się z tego znaleźć więcej, trzeba
    > mieć to na uwadze.

    Wg tej filozofii należałoby odrzucać WSZYSTKIE SPADKI, bo przecież
    teoretycznie każdy spadkodawca może mieć jakieś nieznane długi.

    > Natomiast z faktu, że najbliższa rodzina odrzuciła spadek w całości
    > można wyciągnąć odpowiednie wnioski.

    Nie wiedząc nic więcej? W życiu. Mogą być np. za granicą, bez chęci
    powrotu i zwyczajnie nie chcą się tym zajmować wg zasady "niech
    przypadnie biednej rodzinie w Polsce" ;)

    > Kto bogatemu zabroni...

    Ano właśnie.

    > Można.
    > hmm.
    >
    > I to nie jest wprowadzanie w błąd.

    "Ten dłużnik ma tu konto, w tym oto losowo wskazanym banku"? ;)