  • Data: 2013-07-03 12:01:58
    Temat: Re: Odrzucenie spadku w imieniu małoletniego.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-03 11:56, Andrzej Lawa pisze:

    > A z czego innego, jak w rozważanej sytuacji ma tylko ten nieszczęsny
    > spadek?

    Jest kilka opcji - ze sprzedaży spadku, z kredytu wziętego pod zastaw
    spadku itp.

    > "Za kilka lat może znaleźć się więcej". Jak jest niby 0 długu, to
    > "zawsze może znaleźć się więcej". Bądź konsekwentny.

    Jest jednak różnica między "wiódł spokojny żywot i niewiadomo, by miał
    jakiekolwiek długi" od "pozadłużał się i na razie wiem o 70 tysiącach".

    > Trochę bezsensowne... Chociaż w sumie... ile za takie sprawdzenie banku
    > bierze teraz komornik?

    Jak ma zająć, to tyle co za znaczek. Teraz jest o tyle lepiej, że w
    systemie Ognivo można zawczasu sprawdzić gdzie dłużnik ma konto, więc za
    jednym zamachem można sprawdzić banki komercyjne i, co też ważne,
    spółdzielcze - bo o ile banków komercyjnych jest kilkadziesiąt i od
    biedy można było w ciemno wysyłać im zajęcia pocztą, o tyle banków
    spółdzielczych jest około 600 i tam już było drożej.

    --
    Liwiusz