eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność za klienta?Re: Odpowiedzialność za klienta?
  • Data: 2007-03-09 08:18:43
    Temat: Re: Odpowiedzialność za klienta?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tristan napisał(a):

    > Owszem. W szczególności, jeśli klient wzywa żeby mu usunąć ten napis na XP,
    > że XP jest kradziony :D

    Takiego komunikatu w XP jeszcze nie widziałem, ale to gówno przy każdej
    większej zmianie sprzętowej domaga się aktywacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1