eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność za klienta?Re: Odpowiedzialność za klienta?
  • Data: 2007-03-09 11:02:49
    Temat: Re: Odpowiedzialność za klienta?
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
    >
    >>> Takiego komunikatu w XP jeszcze nie widziałem, ale to gówno przy każdej
    >>> większej zmianie sprzętowej domaga się aktywacji.
    >> jak masz XP na lewym kluczu to po ktorejs aktualizacji przy uruchamianiu
    >> i zamykaniu cos takiego sie pokazyawlo.
    >
    > Pitu-pitu... Mikrosyf notorycznie ma z tym problemy. Dlatego ja
    > aktualizację w ogóle sobie wyłączyłem, żeby nie ryzykować, że po którejś
    > z kolei nagle system uzna, że jest piracką kopią... Na szczęście do
    > pracy tego badziewia nie muszę używać, a do komputer może być od sieci w
    > ogóle odłączony...

    To nie "po którejś tam aktualizacji" tylko Microsyf specjalnie wypuścił
    pakiet z aktualizacjami, który sprawdzał legalność kopii. Było o tym
    dość głośno na różnych forach, mozna tam było również znaleźć numer tego
    pakietu i przy aktualizacji go poprostu "odptaszkować". Wystarczyło
    zrobić aktualizacje "z palca" a nie "łupać" wszystko jak leci z
    automatu. Z tego co wiem zrobili jednokrotnie taki numer :)

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1