eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność za klienta?Re: Odpowiedzialność za klienta?
  • Data: 2007-03-09 10:45:01
    Temat: Re: Odpowiedzialność za klienta?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin J. Kowalczyk napisał(a):

    >> Takiego komunikatu w XP jeszcze nie widziałem, ale to gówno przy każdej
    >> większej zmianie sprzętowej domaga się aktywacji.
    >
    > jak masz XP na lewym kluczu to po ktorejs aktualizacji przy uruchamianiu
    > i zamykaniu cos takiego sie pokazyawlo.

    Pitu-pitu... Mikrosyf notorycznie ma z tym problemy. Dlatego ja
    aktualizację w ogóle sobie wyłączyłem, żeby nie ryzykować, że po którejś
    z kolei nagle system uzna, że jest piracką kopią... Na szczęście do
    pracy tego badziewia nie muszę używać, a do komputer może być od sieci w
    ogóle odłączony...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1