eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność za klienta?Re: Odpowiedzialność za klienta?
  • Data: 2007-03-09 09:57:42
    Temat: Re: Odpowiedzialność za klienta?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In the darkest hour on Fri, 09 Mar 2007 10:11:06 +0100,
    Marcin J. Kowalczyk <m...@u...inds.pl> screamed:
    >>> Owszem. W szczególności, jeśli klient wzywa żeby mu usunąć ten napis na XP,
    >>> że XP jest kradziony :D
    >>
    >> Takiego komunikatu w XP jeszcze nie widziałem, ale to gówno przy każdej
    >> większej zmianie sprzętowej domaga się aktywacji.
    >
    > jak masz XP na lewym kluczu to po ktorejs aktualizacji przy uruchamianiu
    > i zamykaniu cos takiego sie pokazyawlo.

    A ja w pracy mam XP na prawym kluczu i po którejś aktualizacji twierdzi
    przy próbie WU że nie jest genuine. I co mu pan zrobisz?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 10:58:01 user up 11275 days, 22:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Kennedy family favorite sexual position -- defendant.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1