eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność za klienta?Re: Odpowiedzialność za klienta?
  • Data: 2007-03-09 21:57:00
    Temat: Re: Odpowiedzialność za klienta?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 9 marca 2007 22:02
    (autor Markus Sprungk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <te40makl73cx$.plll7g4scvkd.dlg@40tude.net>):

    > Tristan napisał(a):
    >
    >
    >> Owszem. W szczególności, jeśli klient wzywa żeby mu usunąć ten napis na
    >> XP, że XP jest kradziony :D
    >
    > To mało widziałeś. Ta informacja pojawiała się nawet legalnym użytkownikom
    > systemu. Taki mały błądzik łatki sprawdzającej....

    No i?

    Idzie sobie gość łysy bez karku z bejzbolem po mieście... Czy to oznacza, że
    Otyła idzie właśnie na zajęcia? Możliwe... Jednak w 90% przypadków oznacza
    to jedna coś innego.

    Poza tym -- klient często wzywa właśnie do usunięcia tego i ofen się
    przyznaje, że ma kradzione. Więc poza sygnałem systemu, jest również
    przyznanie się do winy klienta.

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/
    * Forum Linuksowe: http://forum.linux.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1