  • Data: 2009-08-26 21:41:31
    Temat: Re: Odpowiedzialność właściciela forum
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    sulfix pisze:

    > się upłynnił. Jedna z tych osób chce pozwać mnie jako odpowiedzialnego
    > za to oszustwo (na moim forum ten ktoś się ogłaszał). Wiem, że sprawa
    > została zgłoszona na policję. Czy faktycznie odpowiadam za to oszustwo?

    Jeśli nie da się wykazać, że o tym wiedziałeś (że to oszustwo), to
    oczywiście że nie.

    Pytanie dodatkowe: czy ta osoba czegoś się domaga od Ciebie, np.
    pieniędzy? Bo jeśli tak, to popełnia przestępstwo z Art. 191 par.2, za
    co grozi od 3 miesięcy do 5 lat odsiadki (groźba karalna - w tym
    przypadku grożenie procesem karnym - w celu wymuszenia zwrotu
    wierzytelności - gdzie co gorsza ewentualnym dłużnikiem jest ktoś inny).