  • Data: 2008-07-18 23:12:55
    Temat: Re: Odpad niebezpieczny - sprzęt eletkroniczny?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jul 2008, Przemek Lipski wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    [...]
    > A jak za 50 zł, to nie wystarczy paragon??

    A czy ja napisałem, że nie wystarczy?
    Zależy DO CZEGO :)
    Do wykazania, że sprzedało się komu innemu niż "osobie
    powiązanej" nie wystarczy.
    Teoretycznie podatnik tego wykazywać nie musi.
    W praktyce.... w takim przypadku, jakby na mnie trafiło,
    wolałbym móc przedłożyć informacje po których US by się
    odczepił.

    > W sklepie jak kupuje cokolwiek,
    > to dostaję paragon nawet i na 1000 zł jeżeli taki zakup zrobilem...

    Ależ oczywiscie :)
    Tylko jak to jest "cena rynkowa" to nikt nie będzie szukał dziury
    w całym.
    Ale jak przykładowo stary komp, którego nikt nie chce (nawet
    za złotówkę :>), lecz "kiedyś" kosztował 3000 zł zostanie sprzedany
    "na paragon za złotówkę", to kogoś może korcić żeby jakąś
    dziurę do przyczepienia się znaleźć.

    pzdr, Gotfryd