  • Data: 2004-10-26 20:48:53
    Temat: Re: Odp: Odp: Zmuszanie uczniow do sprzatania szkoly po lekcjach
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał(a):

    > Jeszcze raz - metoda wychowawcza nie może naruszać obowiązujących przepisów.

    A wychowanie przez pracę które wg Ciebie narusza? Tylko nie pisz mi o prawie
    pracy, bo nie mamy do czynienia ze stosunkiem pracy, ale li tylko z metodą
    wychowawczego wpływu na dziecko właśnie.

    > A ze zgodnością z zasadami współżycia społecznego też bym dyskutował...

    Harcerze na obozach - to dopiero okrutniki i przestępcy. Zamiast zatrudnić
    sprzątaczkę, kucharkę i konserwatora (wszak to placówka wypoczynku), to każą
    wychowankom sprzątać, zmywać, latryny kopać i czyścić, wodę z rzeki nosić,
    strawę sobie codziennie uwarzyć, a jak w kotle trochę piasku przez nieuwagę po
    zmywaniu zostanie, to i piasek takie biedne dziecko musi zeżreć. Zgroza!

    RG