  • Data: 2003-04-05 18:25:40
    Temat: Re: Odp: Dziecko i nazwisko
    Od: n...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, oczywiscie, ze nie, przynajmniej nie wylacznie. Chodzi mi tylko o
    > to, ze ktos kiedys ustalil, ze matka wie najlepiej, ze to ona powinna
    > decydowac o wszystkim.

    :-)))
    Uwielbiam czytać, gdy mężczyźni narzekają na stereotypy, które sami w
    przeszłości stworzyli

    > A teraz wlasnie ojciec to co moze? Jak nawet uda mu sie
    > skierowac sprawe do sadu, to i tak sedzina zmieknie na widok dzidziusia,
    > placzacej matki itd. (byla taka scena w "Zmiennikach"...). Ale juz o tym
    > byla mowa w watku.

    Coś Ci się pomyliło... Sędzina nie zmiękła na widok mamusi, tylko na widok
    cycków potencjalnego ojca (który na dodatek wcale nie chciał tym ojcem zostać,
    więc porównanie jest jak najbardziej niewłaściwe)

    BTW spotkałam się z sędzią, która była zdania, że dziecko musi mieć ojca -
    choćby tylko na papierze... I była to zdecydowanie kobieta (ta sędzia, nie ten
    ojciec ;-))

    pozdrawiam

    Nika