  • Data: 2003-04-07 14:09:42
    Temat: Odp: Dziecko i nazwisko
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...
    Czyżbyś też była zdania, że
    > załatwia się to przez wskazanie palcem.

    nie jestem zdania by wskazywać palcem

    ale nie róbmy męczenników z tych ojców, którzy wbrew woli kobiety
    > chcą być ojcami, bo musielibyśmy zacząć robić męczennice z kobiet
    > udowadniających ojcostwo.

    a kto mówi ,że są męcznnikami hm

    > BTW skoro przed sądami często mężczyźni wytaczają argument "wcale nie
    jestem
    > pewien czy ja jestem ojcem", może również czasami samotne matki z wyboru
    > kierują się tym samym - może nie zawsze ci, którzy myślą, że są ojcami, są
    nimi
    > faktycznie??

    tak bywa w wielu wypadkach :-)

    nie ma jednak jak do tej pory możliwości w powyższej kwestii ...może to się
    zmieni jak do tej pory o tym decyduje matka dziecka czy zgadza się na
    uznanie czy ustalenie ojcostwa ...

    Sandra