eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!fu-berlin.de!uni
    -berlin.de!not-for-mail
    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Tue, 23 Mar 2010 21:28:00 +0100
    Lines: 57
    Message-ID: <8...@m...uni-berlin.de>
    References: <p...@r...org>
    <3...@n...onet.pl>
    <ho7uiq$jim$1@atlantis.news.neostrada.pl> <8...@m...uni-berlin.de>
    <4ba7af68$1@news.home.net.pl> <8...@m...uni-berlin.de>
    <ho8h5g$2dq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <8...@m...uni-berlin.de>
    <hob563$4kg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.uni-berlin.de TcDcPXEYQvbHxbCkMh44RwmmgmcJF1S4jJ7N8Jvb3MLCKor3U=
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.8) Gecko/20100302
    Thunderbird/3.0.3
    In-Reply-To: <hob563$4kg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:633408
    [ ukryj nagłówki ]

    Am 23.03.2010 20:23, Łukasz Bąk wrote:
    > Tomasz Chmielewski pisze:
    >
    > <ciach>
    >
    >> Chetnie wskaze, ale najpierw choc wysil sie troche i napisz, dlaczego
    >> twoim zdaniem to "paranaukowa demagogia"?
    >
    > I tym zdaniem właśnie udowodniłeś moją tezę.

    Tzn. jaka teze?

    Bo to, ze byc moze wysililes sie... i twoja glowa nic nie wymyslila,
    wykazales ponad wszelka watpliowosc.


    Wiec pomoge ci troche.

    Zacznij od lektury ISO 10002:2004 - Quality management, Customer
    satisfaction, Guidelines for complaints handling in organizations. To
    cie przyblizy nieco do tematu.

    Potem mozesz wybrac sie do dowolnej ksiegarni z literatura z dziedziny
    ekonomii, marketingu i zarzadzania. Siegnij po 2-3 ksiazki, ktore w
    tytule maja "klient".


    Co do badan na ten temat, jedno z pierwszych (przynajmniej mi znajome)
    bylo przeprowadzone pod koniec lat 70-tych - rzad USA, za Cartera,
    zlecil takie badanie.

    Jak naprawde sie interesujesz, poszperaj w sieci za "customer handling
    study" i podobnymi terminami.


    >>>> Powoli to podejscie zmienia sie wraz ze wchodzeniem duzych
    >>>> (miedzynarodowych) sieci.
    >>>
    >>> Aaa, to Pan komikiem jest, bo nie sądzę aby ktoś światły
    >>> takie jaja sobie z ludzi robił. Tak bywa jak światopogląd
    >>> kreują reklamy...
    >>
    >> Tzn.?
    >
    > Rozbawiłeś mnie tym stwierdzeniem. Nie wiem, może żyjemy
    > w dwóch różnych światach i w Twoim globalny biznes
    > stawia dobro klienta ponad własny zysk.

    Problem z toba, ze myslisz wybitnie krotkookresowo.

    Biznes, by przezyc, musi myslec w dlugim okresie, a jak do tej pory
    niemal kazda swoja wypowiedzia udowadniasz, ze jest ci to obce.


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1