    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Tue, 23 Mar 2010 10:14:29 +0100

    Am 23.03.2010 09:41, RadoslawF wrote:

    > Nie przypominasz sobie opisywanych tu niejednokrotnie problemów
    > za zakupiony w sklepie "nowy" laptop miał na dysku jakieś katalogi
    > i dane poprzedniego użytkownika.
    > Bardzo tez jestem ciekawy kto zwróci sprzedawcy różnicę między
    > ceną sklepową a "pół ceną" jaką sugerujesz na towar zwrócony.
    > Otwierasz sklep, inwestujesz w fajny towar, klienci walą drzwiami
    > i oknami ale co drugi za kilka dni przynosi towar do zwrotu.

    Opierasz sie na przekonaniu, ze wiekszosc klientow po to kupuje, aby na
    drugi dzien cos oddac? Jakies badania, ktore to potwierdzaja? Czy
    przeczytany gdzies na grupie przypadek rozciagasz na cala populacje?

    > I wartość zwróconego towaru spada o te "pół ceny".
    > Właśnie zbankrutowałeś.

    Dziwnym trafem, sklepy na zachod od Odry masowo nie bankrutuja, choc
    generalnie nie robia problemow ze zwrotem towaru?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org